Nordea käivitas koostöös Hooandjaga uue heategevusprojekti

03.11.2015



Põhjamaade suurim pank Nordea käivitas koostöös Eesti esimese ühisrahastusplatvormiga Hooandja uue heategevusprojekti, mille eesmärgiks on anda terviklikum panus avatud ja edumeelse Eesti heaks. Nordea hakkab Hooandjas toetama noorte talentide debüüte, andekate loomeinimeste tutvustamist rahvusvahelisel areenil ning algatusi, mis aitavad edendada kohalikku kultuurielu ja edendada Eesti ühiskonnas sallivust ning kultuurilist mitmekesisust.

Nordea Baltikumi turundusjuhi Piret Reinsoni sõnul on aastaid kultuurivaldkonda toetanud pank juba mõnda aega leidnud, et ühiskonna terviklikumaks edendamiseks on vaja teha midagi enamat: „Meie tänased partnerid on tugevad ja elujõulised, aga tahame aidata ka väiksemaid tegijaid, kes Eestit edumeelsemaks ja avatumaks muudavad. Usume, et lisaks meie peamiste partnerite toetamisele, on just väiksemate projektide toetamine see, mida meilt kui Põhjamaade suurimalt finantskontsernilt oodatakse.“

„Nüüd on meil avanenud suurepärane võimalus viia see idee ellu koos  Hooandjaga, kes on end tõestanud kui usaldusväärne ja stabiilne ühisrahastusplatvorm. Nordea kliendid on meie kultuurikeskse lähenemise soojalt vastu võtnud ning loodame uues koostöös veel enam nii meie töötajaid kui kliente kultuurivaldkonna toetamisse kaasata. Toome koos kultuuri uusi tegijaid!“ lisas Reinson.

„Koostöö kõikide sektorite vahel on asi, mida Eestis on sageli liiga vähe ja seetõttu on mul eriti hea meel, et Hooandja koostöös Nordeaga on välja tulnud uue koostööplatvormiga. Samuti on tore, et Nordea on otsustanud innustada Eesti loojaid oma projekte tegema ning aktiveerida oma partnerite ja töötajate võrgustikku neid toetama,“ ütles Henri Laupmaa, Hooandja asutaja ja eestvedaja. 

Nordea teeb valiku Hooandjasse esitatud projektide seast ja toetab algatusi neljas kategoorias:

  • Noored talendid (stipendiumid, esimene album, esimene singel, esimene singel)
  • Noorte Eesti talentide tutvustamine välismaal
  • Projektid, mis aitavad arendada ja kasvatada kultuurilist mitmekesisust ja sallivust Eesti ühiskonnas
  • Projektid, mis toetavad kultuurielu edendamist maapiirkondades

Nordea toetatud heategevusprojektidele saab kaasa elada ja oma panuse anda http://nordea.hooandja.ee

Nordea on suure pühendumise ja tänutundega toetanud kultuurivaldkonda juba kümme aastat. Nordea on rõõmus ja uhke Pimedate Ööde Filmifestivali, Tallinn Music Weeki ja Nargenfestivali Pärdi Päevade peasponsor. 2014. aastast kannab Nordea nime Baltikumi kõige moodsam kontserdimaja. Lisaks jagab pank läbi „Viis tärni“ kultuurisõbra portaali ja FB konto kultuurisoovitusi, mis ei jõua nii tugevalt peavoolu meediasse ning oma potentsiaalse publikuni.