Nordea võttis kasutusele mobiiliteavitused

03.04.2017

Nordea on üks esimesi panku, kes tõi oma klientideni mobiilipanga uuenduse, kus kasutajad saavad läbi uue mobiiliteavituste funktsiooni tellida endale vahetuid teavitusi kontol toimuvate tehingute kohta. Lisaks saavad kliendid soovi korral teavitusi nii pangakanalite tõrgete kui ka erinevate pakkumiste kohta.

Mobiiliteavitused sisaldavad teavitusi kõikidest sissetulevatest maksetest, teavitusi, kui väljaminev makse ületab limiiti, teavitusi  kontojäägi langemisest alla limiidi; teavitusi panga pakkumiste kohta (uued kampaaniad, tooted) ja teavitused pangakanalite (internetipank, sularahaautomaadid, muudatused lahtiolekuaegades jms) tõrgetes.


„Uus mobiiliteavituste funktsioon on meie mobiilipangale justkui nurgakiviks, kuna see on unikaalne tasuta lahendus. Arvete tasumine, maksete töötlemine või palgamakse ootamine – nüüd on meie klientidel võimalik oma rahaasjade üle veel paremat ülevaadet saada“, kommenteeris Hendrik Rannamets, Nordea digikanalite üksusest.

Nordea poolt tellitud ülebaltikumilise uuringu kohaselt kasutavad Eesti mobiilikasutajad kõige enam pankade mobiilirakendusi kontoseisu vaatamiseks (78%) ning raha kiireks ülekandmiseks (57%).

93% Eesti, Läti ja Leedu kasutajatest peab mobiilipanga oluliseks eeliseks võimalust pidevalt konto saldol silm peal hoida – seda saab mõnes äpis teha kiirsaldo funktsiooni kasutades, telefoni raputades või sõrmega mööda ekraani libistades. 62% kasutajatest peab oluliseks ka automaatteavitusi sissetulevatest ja väljaminevatest maksetest.

Uuringu kohaselt muutuvad pangateenuste kasutamise viisid pidevalt, ent traditsioonilistele lähenemistele eelistatakse järjest enam mobiilseid lahendusi, mis lubavad klientidel igal pool ja igal ajal raha saata, vastu võtta või hallata. Üle baltikumilise tulemuse kohaselt kasutab 34% küsitletud inimestest mobiilipanka pangakontorite ning 54% internetipanga alternatiivina.

Klientide käitumises toimunud muutust illustreerib kõige paremini viimaste aastate klientide n-ö teekonna kirjeldus, kus  kõigepealt käidi pangakontoris, siis külastati panka enim  kodu- või tööarvutist ning nüüd liigutatakse ja hallatakse oma rahaasju  mobiilseadmete abil.

Nordea mobiilipangaäpp on saadaval nii App Store’is kui Google Play’s.

 

* Veebiuuringu viis läbi SIA Omnicom Media Group, lähtudes ESOMARi standarditest (www.esomar.org). Uuring toimus veebruaris 2017 ja hõlmas Baltimaades kokku 2126 respondenti vanuserühmas 18 - 65.