Veebikohtumine – kellele ja kuidas?

2016. aasta märtsis avas Nordea esimesena Baltikumis virtuaalsed nõustamiskeskused, mis on loonud klientidele senisest oluliselt paindlikumad võimalused kasutada panga poolt pakutavaid nõustamisteenuseid. Virtuaalse nõustamiskeskuse pikemad tööajad (tööpäeviti 9.00-20.00) ja uus veebikohtumise lahendus annavad Teile vabaduse mõelda oma rahaasjadele Teile sobival ajal Teile sobivas kohas.

Veebikohtumine oma olemuselt on samasugune kliendikohtumine nagu iga teine, ent eriliseks teeb selle see, et kohvitassi taga ei istuta mitte koos pangakontoris, vaid panganõustaja istub oma töölaua taga ning kallis külaline seal, kus talle parasjagu sobilik tundub. Nii on võimalik näiteks sisustada autosõitu ühest linnast teise samal ajal nõustajaga koos oma tulevast elupaika valides või hoopis kohvikus istudes mõtiskleda tuleviku ning kogumise üle.

Kellele veebikohtumine sobib?

Meist igaühel tasub oma pangaga aeg-ajal kohtuda, et rahaasjade seis üheskoos üle vaadata ning leida ka võimalusi, kuidas midagi paremini korraldada. Selleks, et nõustamisest kõige rohkem kasu saada, mõelge läbi oma tulevikuplaanid – kas oluline on lapse haridus, reisimine, hea elukoht, muretu pensionipõlv või miks mitte kõik need asjad? Kui unistused on paigas, siis on kogenud nõustajatel juba lihtsam anda soovitusi ja näpunäiteid selleks, kuidas tulevikus toimetada.

Enamikul meist kipub kogu aeg kiire olevat. Nii on veebikohtumine sageli parim või suisa ainus lahendus, kuidas nõustamiskohtumine oma tihedasse päevakavasse ära mahutada. Kuigi nõustamine ise on ikka sama sisukas ja aeganõudev, siis säästate aega ja energiat pangakontorisse tuleku ja ka näiteks parkimiskoha otsingute arvelt. Lisaks pakub Nordea tööpäeviti võimalust kohtumisteks ka õhtustel aegadel kuni kella kaheksani, et saaksite oma pangaasju vajadusel ajada mugavalt ka tööpäeva väliselt.

Mismoodi veebikohtumine toimib?

Veebikohtumisel osalemiseks vajate arvutit või nutiseadet (nutitelefon, tahvelarvuti) ning mikrofoniga kõrvaklappe. Kõrvaklappide puudumisel saate siiski ka osaleda, kasutades konverentskõne lahendust ja vaadates samal ajal nutiseadmest või arvutist jagatud ekraanipilti.

Kohtumisel osalemine on lihtne ja mugav ning peljata pole midagi – kõik saavad sellega hakkama ning meie nõustajad saavad Teid vajadusel telefonitsi juhendada, kuidas midagi teha, kuhu vajutada või mida seadetest vaadata. Muretsema ei pea ka allkirjastamise pärast, sest kõiki tehinguid saab digitaalsel kujul allkirjastada.

Ootame nõustamisele kõiki kliente, olenemata vanusest ja varasemast kogemusest. Samuti pole määrav, kas Teil on varasemalt Nordeas olnud oma personaalne nõustaja või mitte. Veebikohtumisel osalemiseks võtke sobiva kohtumisaja kokkuleppimiseks telefonil +372 628 3300 ühendust meie klienditoega.

Kohtumiseni veebikohtumisel!