Nordea Online


Selle tarbeks, et käia ühte sammu ülemaailmsete digitaliseerimise trendidega ning tulla parimal viisil vastu klientide kõrgendatud ootustele kasutada pangateenuseid tänapäevasel, kiirel ja mugaval viisil, oleme loonud uhiuue pangateenuste kaugkanali – Nordea Online!

Nüüd saate kasutada kõiki peamisi Nordea pangateenuseid arvuti, tahvelarvuti või nutitelefoni kaudu ilma oma kodust või kontorist lahkumata.


Nordea veebikohtumine on Teie ettevõttele pakutav kaugsuhtluskanal, mis võimaldab kiiremat ligipääsu professionaalsetele pangateenustele ja konsultatsioonidele just Teile sobival ajal ja viisil. Veebikohtumine on paindlik võimalus teostada pangatoiminguid olenemata Teie asukohast. Vajate vaid mikrofoniga kõrvaklappe ning internetiühendusega arvutit, tahvelarvutit või hoopiski nutitelefoni.

Veebikohtumise käigus saate ärikliendinõustajaga arutleda oma ettevõttega seonduvate finantsküsimuste ning erinevate pangatoodete ja –teenuste (näiteks: arvelduskontod, äri- ja arvelduslaenud, liising, ettevõtete kaardid, vms) taotlemise võimaluste üle. Materjalide üheskoos läbitöötamine, ekraani vahendusel ideede või rehkenduste jagamine ning Nordea Online ärikliendinõustaja poolt professionaalse konsultatsiooni saamine on Teile hõlpsam kui ealeski varem.

Veebikohtumisel on võimalik osaleda tööpäeviti vahemikus 09.00 – 17.00 ning aja oma kohtumiseks saate broneerida siinsamas või helistades Nordea klienditoe telefonil +372 6 283 300.

   

Veebikohtumise kokku leppimiseks helistage Nordea klienditoele telefonil +372 6 283 300 või broneerige aeg siinsamas.

Nõustame ärikliente Nordea peamiste pangatoodete ja -teenuste lõikes:

Nordea Online ärikliendinõustaja poolt läbi viidaval veebikohtumisel on Teil võimalik osaleda tööpäevadel vahemikus 9.00 – 17.00.

Juhuks kui Teil tekib küsimusi igapäevapanganduse teenuste ja -toodete kohta, võite helistada Nordea klienditoe numbril +372 6 283 300 või saata e-kirja aadressil firma@nordea.com.

Nordea klienditugi võimaldab Teil saada teavet pangateenuste kohta ning sooritada tehinguid 24 tundi ööpäevas.

Helistades klienditoele, saate pangakontorit külastamata:

  • kontrollida oma konto saldot ja sooritada makseid;
  • avada hoiuseid ja kontrollida nende staatust;
  • leppida kokku veebikohtumisi;
  • hankida lisateavet hetkel kasutatavate pangateenuste kohta;
  • teavet oma laenude, nt laenujäägi, järgmise makse kuupäeva ja summa kohta;
  • informatsiooni teiste panga poolt pakutavate toodete ja teenuste kohta.
Nordea klienditugi on mugav ja ajasäästlik viis oma ettevõtte rahaasjade korraldamiseks. Kõik, mida peate tegema on end tuvastama (koodikaardi, koodirakenduse või digivõtme abil) ning meie ööpäevaringne klienditugi saab ülalmainitud toimingutega abiks olla.

Nordea mobiilirakendus pakub turvalist, kiiret ja hõlpsat moodust pangateenuste kasutamiseks Apple iPhone ja Android operatsioonisüsteemidega nutitelefonide omanikele. Laadige rakendus tasuta alla veebisaitidelt AppStore või Play Store ja nautige mugavust, mida see pakub.

Mobiilipank

Nordea mobiilipanka saab mobiiltelefoniga siseneda  Nordea mobiilirakenduse kaudu või veebisaidilt mobile.nordea.ee. 
Nordea mobiilipanga abil saate:

  • vaadata pangatoimingute ajalugu;
  • teha makseid ja kontrollida laekumisi;
  • vaadata pangakaardi andmeid;
  • vaadata oma laenu  ja liisinglepingute  andmeid;
  • liikuda oma erakliendi internetipanka
  • saata ja vastu võtta teateid, minnes jaotisesse Kirjavahetus.

iPad rakendus

Nordea iPad rakendus võimaldab:

  • kasutada kõiki Nordea internetipanga teenuseid;
  • kiiremaks internetipanka sisenemiseks kasutada turvaliselt mitut kasutajaprofiili;
  • leida kaardilt lähim Nordea pangakontor ja pangaautomaat;
  • kasutada valuuta konverteerimise, laenude ja hoiuste kalkulaatorit;
  • hoida end kursis börsihindade muutustega;
  • võtta ühendust Nordea klienditoega ja saada vastuseid oma küsimustele;
  • hõlpsalt vahetada rakenduse keelt.
Teades, et ettevõtjate jaoks aeg on üks olulisimaid varasid, ulatab Nordea Online Teile abikäe ning tagab kiiremaid lahendusi, lihtsamaid ja läbipaistvamaid protsesse ning professionaalseid nõustamisi just Teile sobival ajal ning viisil olenemata Teie hetke asukohast.

Nordea Online pakub Teile kõiki peamisi igapäevapanganduse- ja finantseerimise lahendusi:

Soovitame kasutada võimalust taotleda pangatooteid ja -teenuseid elektroonselt läbi iseteenindusportaali!
Taotlege veebikohtumist siin või helistades numbril +3726283300 ja Nordea ekspertide professionaalne meeskond on Teie käsutuses, et anda Teile individuaalset nõu ja soovitada finantslahendusi just Teile sobival ajal ja Teie asukohast olenemata.

 

Andrit Palm

Nordea Online Eesti juht
 

 

 

  

 

Raili Jallai

Nordea Online (ettevõtetele) konsultant
 

 

 

 

 

Jelena Tamm

Nordea Online (ettevõtetele) konsultant

 

 

 

 

 

Irina Jermolajeva

Nordea Online (ettevõtetele) konsultant

 

 

 

 

 

Marian Soolep

Nordea Online (ettevõtetele) konsultant

 

 

 

 

 

Oksana Kotkas

Nordea Online (ettevõtetele) konsultant

 

 

 

 

 

Irina Kosenkranius

Nordea Online (ettevõtetele) konsultant

 

 

 

 

 

Vivika Rätsep

Nordea Online (ettevõtetele) noorem  konsultant

 

 

 

 


 

Henri Vesi                   Nordea Online (ettevõtetele) noorem konsultant

Marten Masing            Nordea Online (ettevõtetele) noorem konsultant

Milliseid eeliseid pakub Teie ettevõttele Nordea Online ?

Väärtusliku aja kokkuhoid. Te ei pea enam kulutama aega pangakontori füüsilisele külastamisele, sest peamisi pangatooteid ja –teenuseid saab kasutusele võtta interneti vahendusel. Näiteks ettevõtte pangakaardi tellimiseks peate täitma internetis ainult avalduse, mis saadetakse automaatselt Nordea Online üksusesse töötlemiseks. Te saate lepinguid ka digitaalselt allkirjastada.

Parem ligipääs pangale. Pangalt finantsnõu saamiseks ei pea klient enam füüsilist kohtumist korraldama. Selle asemel pakume võimalust võtta pangaga ühendust Nordea veebikohtumise vormis - sõltumata kliendi asukohast. Nordea veebikohtumise käigus on kliendil võimalus konsulteerida ärikliendinõustajaga, teda ekraanil nähes, tekste lugedes ning ekraani jagades töötada läbi ka vajalikke materjale.

Kiirem ja tõhusam teenus. Kliente teenindab nüüd ärikliendinõustajate meeskond. See tähendab, et klientide kõnedele ja järelepärimistele vastatakse kiiremini, esimese kättesaadava nõustaja poolt. Tulenevalt ka sisemiste pangaprotsesside tõhusamaks ning paremaks muutmisest, suudab Nordea Online kiiremini otsuseid teha ja klientide taotlusi operatiivsemalt rahuldada.
Maksimeerimaks panga ja Nordea Online poolt pakutavaid eeliseid, soovitame Teil kasutada digitaalse allkirjastamise erinevaid võimalusi, mille abil saate dokumente, lepinguid ja näiteks ka taotlusi allkirjastada füüsiliselt pangakontorisse tulemata.

Millised lahendusi kasutada digitaalseks allkirjastamiseks / isikutuvastamiseks?
  • ID-kaart ja Digi-ID – enimkasutatavaim ning turvalisim võimalus isikutuvastamiseks, internetipankade ning teiste e-teenuste kasutamiseks. ID-kaardi ja Digi-ID elektrooniliseks kasutusele võtuks läheb lisaks eelpool mainitud kaardile vaja PIN-koode, kehtivaid sertifikaate, internetiühendusega arvutit, ID-tarkvara ja kaardilugejat.
  • Mobiil-ID – nutiseadmes olev digitaalne isikutunnistus. Mobiil-ID abil saate hõlpsasti siseneda elektroonsetesse keskkondadesse, sooritada pangaülekandeid, sõlmida tehinguid ja anda näiteks ka digitaalallkirju olenemata füüsilisest asukohast.


Millised on peamised digitaalse allkirjastamise / -isikutuvastamise kasutusviisid?

  • Lepingute, taotluste ning muude elektroonsel kujul olevate dokumentide allkirjastamine;
  • Internetipanga kasutamine ning maksete kinnitamine;
  • Isiku ametlik tuvastamine elektroonsetes keskkondades erinevate toimingute läbiviimiseks (n: Riigiportaal, Maksu- ja Tolliamet, pangad, telekommunikatsioonifirmad, jne).


Täiendavat informatsiooni digitaalse allkirjastamise käibelolevate võimaluste kohta leiad lehelt: www.id.ee










Broneerige nõustamiskohtumine veebis või pangakontoris