Telefonipank

Nordea Telefonipanga kasutajana on Teie igapäevased äritegevusega seotud pangateenused alati vaid telefonikõne kaugusel! Telefonipanga teenused on tasuta.
  • Telefonipanga kasutajana saate kiiresti ja paindlikult teostada erinevaid vajalikke pangatehinguid.
  • Telefonipank pakub alati operatiivset infot kõigest vajalikust: Teie ettevõtte konto saldost valuutakurssideni.
  • Telefonipanka on mugav kasutada: kasutaja tuvastatakse internetipanga kasutajatunnuse ja koodikaardi, koodirakenduse või digivõtme koodide abil.

Telefonipanga kasutamine võimaldab Teil

  • saada informatsiooni oma konto saldode ja tehingute kohta
  • saada teavet pangatoodete, teenuste ja valuutakursside kohta
  • sooritada tavamakseid
  • sooritada välismakseid
  • konverteerida valuutasid oma kontode vahel
  • sõlmida, muuta ja lõpetada püsimaksekorraldusi ja otsekorraldusi
  • avada hoiuseid
  • broneerida sularahasummasid kontorist väljavõtmiseks (suuremate summade ning haruldasemate valuutade korral)

 

  • Telefonipangas saab sooritada pangatehinguid tööpäeviti kell 08:00-21:00, laupäeval 09:00-19:00 ning pühapäeval 09:00-19:00 ärikliendi infotelefonil 1773* / +372 6283 300 (välismaalt helistades +372 6 283 300).
  • Tutvuge Nordea Internetipanga üldtingimustega.  (Uued tingimused kehtivad alates 24.09.2016)
Nordea Telefonipanga teenustel ei ole kuutasu ning tehinguid teostatakse üldhinnakirja järgi.
  • Telefonipanga lepingu saate sõlmida igas Nordea panga kontoris või internetipangas.
  • Telefonipangas saab sooritada pangatehinguid tööpäeviti kell 08:00-21:00, laupäeval 09:00-19:00 ning pühapäeval 09:00-19:00 telefonil 1773* / +372 6283 300 (välismaalt helistades +372 6 283 300)
  • Numbrile 1773* / +372 6283 300 helistamisel kehtivad operaatorite seatud tariifid. Nordea pank nendele numbritele helistamise eest tasu ei võta.
ShadowShadowShadow

Soovitused ja nõuanded

Soovitused ja nõuanded
Mobiil-ID on turvaline ja mugav Lugege lähemalt..