Nordea Online

Käime kaasas üleilmsete digitaliseerimise trendidega ja tuleme vastu klientide soovile kasutada pangateenuseid tänapäevasel, kiirel ja mugaval viisil. Oleme selleks tarbeks loonud uue pangateenuste kanali Nordea Online!

Nüüd saate kasutada kõiki Nordea teenuseid arvuti, tahvelarvuti või nutitelefoni kaudu ilma oma kontorist lahkumata.

Nordea veebikohtumine on Teie ettevõttele pakutav tugiteenus, mis võimaldab kiiremat ligipääsu professionaalsetele pangateenustele ja konsultatsioonidele just Teile sobival ajal ja viisil. Veebikohtumine on paindlik võimalus teha pangatoiminguid olenemata Teie asukohast. Vajate vaid internetiühendusega ning kõrvaklappide ja mikrofoniga arvutit või tahvelarvutit või telefoni.

Veebikohtumisel on võimalik osaleda tööpäeviti vahemikus 09.00 - 17.00 ning kohtumise aeg lepitakse nõustajaga eelnevalt kokku.

Veebikohtumisel saate arutada oma ettevõtte mis tahes finantsküsimusi, nagu näiteks lühi- või pikaajalise laenu või liisingu- või arvelduslaenu taotlemise võimalusi. Samal ajal kui arutate pangatoiminguid telefoni teel või kasutades kõrvaklappe ja mikrofoniga arvutit, näete seotud materjale oma arvuti ekraanil.

Veebikohtumise aja saate broneerida siinsamas või klienditoe telefonil 6 283 300.

Veebikohtumise broneerimiseks helistage Nordea klienditoele telefonil +372 683 300.

Teil on võimalik saada konsultatsiooni Nordea peamiste pangateenuste kohta:

  • kuidas saada Nordea kliendiks?
  • arvelduskrediit ja ärilaenud
  • makselahendused
  • E-identifitseerimine ja e-maksed.

Nordea ärikliendina on Teil võimalik osaleda veebikohtumisel tööpäevadel vahemikus 9.00-17.00.

                

Kui Teil tekib vajadus oluliste igapäevaste pangateenuste järele, võite helistada Nordea klienditoe numbril 24/7 6283300 või saata e-kirja aadressil firma@nordea.com

Nordea klienditugi võimaldab Teil saada teavet ja konsultatsiooni pangateenuste kohta ning tehinguid sooritada 7 päeval nädalas.
Helistades klienditoele, saate:

  • kontrollida oma konto saldot ja teha makseid;
  • avada hoiuseid ja kontrollida nende staatust;
  • leppida kokku veebikohtumisi, küsida infot pangateenuste kohta;
  • saada teavet oma laenude, nt laenujäägi, uue makse kuupäeva ja summa kohta;
  • saada lisateavet teiste pangateenuste kohta.

Valige oma finantstoimingute tegemiseks klienditugi. See säästab Teie aega, kuna Teil pole vaja pangakontorisse tulla.

Nordea mobiilirakendus pakub turvalist, kiiret ja hõlpsat moodust pangateenuste kasutamiseks Apple iPhone ja Android operatsioonisüsteemidega nutitelefonide omanikele. Laadige rakendus tasuta alla veebisaitidelt AppStore või Play Store ja nautige mugavust, mida see pakub.

Mobiilipank

Nordea mobiilipanka saab mobiiltelefoniga siseneda  Nordea mobiilirakenduse kaudu või veebisaidilt mobile.nordea.ee. 
Nordea mobiilipanga abil saate:

  • vaadata pangatoimingute ajalugu;
  • teha makseid ja kontrollida laekumisi;
  • vaadata pangakaardi andmeid;
  • vaadata oma laenu  ja liisinglepingute  andmeid;
  • liikuda oma erakliendi internetipanka
  • saata ja vastu võtta teateid, minnes jaotisesse Kirjavahetus.

iPad rakendus

Nordea iPad rakendus võimaldab:

  • kasutada kõiki Nordea internetipanga teenuseid;
  • kiiremaks internetipanka sisenemiseks kasutada turvaliselt mitut kasutajaprofiili;
  • leida kaardilt lähim Nordea pangakontor ja pangaautomaat;
  • kasutada valuuta konverteerimise, laenude ja hoiuste kalkulaatorit;
  • hoida end kursis börsihindade muutustega;
  • võtta ühendust Nordea klienditoega ja saada vastuseid oma küsimustele;
  • hõlpsalt vahetada rakenduse keelt.

Teades, kui tähtis on Teie ettevõttel ära kasutada iga  minut, pakume Teile võimalust teha Nordea internetipanga vahendusel kiireid otsuseid, hõlpsaid tehinguid ja saada konsultatsiooni olenemata oma asukohast.

Nordea Online  pakub kõiki peamisi igapäevaseid ja pikaajalisi pangateenuseid:

 

Milliseid eeliseid pakub Teie ettevõttele Nordea Online ?

Aja kokkuhoid. Te ei pea enam kulutama aega pangakontori külastamisele, sest enamikku teenuseid saab kasutada interneti vahendusel. Näiteks ettevõtte pangakaardi tellimiseks peate täitma internetis avalduse, mis saadetakse automaatselt Nordea Online  töötajatele töötlemiseks. Te saate lepinguid digitaalselt allkirjastada.

Veebikohtumised. Pangalt finantsnõuande või konsultatsiooni saamiseks ei pea enam konsultandiga silmast silma kohtuma, sest kohtuda on võimalik veebipõhiselt olenemata Teie asukohast. Veebikohtumise ajal suhtlete  Nordea konsultantiga ning saate lugeda, ja jälgida vajalikke materjale oma arvuti ekraanilt

Kättesaadavus. Teid teenindab konsultantide meeskond , tänu millele menetletakse  Teie ja taotlusi kiiremini, kuna need suunatakse esimesena kättesaadavale Nordea ärikonsultandile.

Teenuste kiirus. Nordea Online  kiirendab otsuste tegemise protsessi ja Teie taotluste menetlemist.

Taotlege veebikohtumist siin või helistades numbril +3726283300 ja Nordea ekspertide professionaalne meeskond on Teie käsutuses, et anda Teile individuaalset nõu ja soovitada finantslahendusi just Teile sobival ajal ja Teie asukohast olenemata.

 

Andrit Palm

Nordea Online (eraklientidele) tiimijuht
 

 

 

 

 

 

 

 

Raili Jallai

Nordea Online (ettevõtetele) konsultant
 

 

 

 

 

 

 

 

Jelena Tamm

Nordea Online (ettevõtetele) konsultant