Internetipank

Internetipanga vahendusel saate kasutada pangateenuseid ja -tooteid pangakontorit külastamata. Nii säästate väärtuslikku aega ja raha.
  • Internetipanga kasutamine on mugav ja turvaline. Nii on Teie pangatehingud ja -toimingud alati kontrolli all.
  • Internetipanka saab kasutada just Teile sobivaimal moel - parooli, koodikaardi, ID-kaardi või mobiil-ID vahendusel.
  • Nordea Panga hõbe-, kuld- ja check in klientidele kehtivad mitmed erinevad soodustused.
  • Internetipanga kasutuslepingu sõlmimine on kiire ja mugav.

Proovige Nordea internetipanga demo-versiooni.

Maksed ja kontod internetipangas

  • Kontojääk ning väljavõtted, ka PDF ja CSV kujul
  • Konto seadete muutmine
  • Panga- ja riigisisesed ning välismaksed
  • SEPA makse
  • Valuuta konverteerimine
  • Püsi- ja otsekorralduslepingud
  • e-arvete vaatamine, tellimine ning maksmine

Kaardid

  • Deebet- ja krediitkaartide detailinfo, tehingute ülevaade, krediitkaardiarved ning kaarditaotlused
  • Kaardi blokeerimine kaotuse või varguse puhul


Hoiused ja investeeringud

  • Hoiuste avamine, muutmine, sulgemine ning olemasolevate hoiuste detailinfo
  • Investeerimistehingute teostamine ja portfelli ülevaade
  • Pensionifondide ülevaade

Muud teenused ja üldtingimused

Internetipanka saab kasutada järgmiste brauseritega:

  • Internet Explorer alates 7ndast versioonist
  • Firefox uusim versioon
  • Safari
  • Google Chrome

Internetipanga kasutamine on lihtne, kuid turvaline

Internetipanga kasutaja tuvastatakse kasutajatunnuse ja parooli või koodikaardi koodide või ID -kaardi, Mobiil ID ja selle PIN1 kaudu. Maksete kinnitamiseks kasutatakse koodikaardi koode või ID-kaardi, Mobiil-ID PIN2 koodi.

Sessiooni kaitse

  • Ühendus internetipangas on kaitstud SSL-turvaprotokolliga. SSL-protokoll krüpteerib andmevahetuse ja internetipanga-koodidega (Mobiil-ID, ID-kaardi PIN1-ga) tuvastatakse klient pangas. Lisaks kasutatakse sessiooni juhtimiseks cookie’sid.
  • SSL-turvaprotokoll on krüpteerimistehnoloogia, mida toetavad brauserid. Kui SSLi krüpteerimine on Exploreri, Mozilla või Google Chrome brauseris aktiveeritud, kuvatakse ekraanil lukuikooni. Lukuikoonile klõpsates saate vaadata panga turvasertifikaati. Üks viide turvalise ühenduse kasutamisel on see kui Internetiteenuse aadressiväli algab tähtedega „https://”. Kui Interneti-aadress algab tähtedega„http://”, siis ei ole ühendus turvatud.
  • Turvalisuse tagamiseks jälgitakse pangaga ühenduse kestust. Ühe sessiooni maksimaalne kestus on kaks tundi. Samas kui internetipanga teenust 15 minutit ei kasutata, sulgub ühendus automaatselt ja teenuse kasutamiseks tuleb uuesti sisse logida. ID kaardiga sisse logimise puhul sulgeda veebilehtiseja kõik aknad ning siseneda uuesti. Piiratud seansiaeg kaitseb Teid väärkasutuse eest juhuks, kui olete unustanud internetipangast väljuda.

Juhised internetipanga teenuse turvaelementide hoidmiseks

Et ära hoida teenuse volitamata kasutust ja võimaliku kahju tekkimist, soovitame kasutajal täita järgmisi turvaelementide hoidmise nõudeid:

  • hoida kasutajatunnust ja koodikaarti (ID-kaarti) ligipääsmatus kohas ja saladuses kolmandate isikute, kaasa arvatud pereliikmed, eest. Kui soovite, et teine isik saaks Teie rahaasju korraldada, määrake ta teenuse kasutajaks;
  • hoidma kasutajatunnust ja koodikaarti (ID-kaarti) eraldi, kuna ainult ühe turvaelemendi, näiteks kasutajatunnuse teadasaamine, ei võimalda väärkasutust;
  • mitte jäädvustama turvaelemente kolmandale isikule äratuntavalt ühelgi esemel (näit. rangelt on keelatud kasutajatunnuse mistahes viisil jäädvustamine koodikaardil). Pank soovitab kasutajale kasutajatunnus meelde jätta.

Internetipanga sessiooni lõpetamine

Internetipanga ühendus sulgub, kui klient vajutab „Välju” nuppu. Turvalisuse huvides soovitame sulgeda kõik brauseri aknad.

Koodikaart võib olla harjumuspärane, ent kõige turvalisem on kasutada ID-kaarti ja Mobiil-IDd.

Koodikaart

  • Kasutajatunnus ja koodikaart antakse internetipanga lepingu sõlmimisel. Koodikaardil on 120 neljanumbrilist koodi, mida küsitakse internetipangas iga kord pärast kasutajatunnuse sisestamist.  Pärast 90. koodi sisestamist saadab pank Teile postiga uue koodikaardi.
  • Kui olete koodi sisestamisel eksinud kolm korda järjest, teenus blokeeritakse ning Teile kuvatakse veateade "Sisenemine ebaõnnestus (kasutaja on blokeeritud)".
  • Blokeeringu vabastamiseks pöörduge lähima Nordea pangakontori või teeninduspunkti poole. Peale teie isiku tuvastamist kontoris või teeninduspunktis vabastatakse blokeering.

Püsiparool

  • Püsiparool on tuvastamisvahend internetipanka (sh mobiilipanka) sisenemiseks.
  • Võrreldes olemasolevate tuvastamisvahendite (Mobiil-ID, ID-kaart või koodikaart) ja nendega seotud koodidega, võimaldab püsiparool internetipangas (sh mobiilipangas) teha ainult järg-misi toiminguid:
  • Eraisikust kontoomanik saab vaadata oma kasutajatunnusega seotud konto(de) informatsiooni ja teha ülekandeid temale kuuluvate kontode vahel.
  • Juriidiliste isikute puhul saavad kasutajad vaadata nende kasutajatunnusega seotud kontode informatsiooni.
  • Pärast püsiparooliga internetipanka sisenemist on muude toimingute teostamiseks võimalik end täiendavalt Mobiil-ID, ID-kaardi või koodikaardiga identifitseerida ilma internetipanga keskkonnast välja logimata. Püsiparooli kasutusjuhendPDF.

ID-kaart

  • Internetipanka sisenemiseks ID-kaardiga on vaja nii ID-kaardi PIN1-koodi kui ka kaarti ennast. Ühendus pangaga tekitatakse kaardil oleva kiibi sisse paigutatud isikliku sertifikaadi abil.
  • ID-kaardi kasutamiseks internetis on vajalik kaardilugeja olemasolu. ID-kaardi lugeja on arvuti lisaseade, millesse saate sisestada oma ID-kaardi ning mille abil loetakse kaardil olevaid andmeid.

Mobiil-ID

  • Mobiil-ID on ID-kaardil põhinev isikusamasuse tõendamise ning digitaalse allkirjastamise lahendus Teie mobiiltelefonis.
  • Te vajate Mobiil-ID funktsionaalsusega SIM kaarti. Selle saate oma telefonioperaatori esindusest, kus sõlmite vastava lepingu.
  • Kui M-ID SIM kaart olemas, siis peate selle aktiveerima (enda isikukoodiga ära siduma) http://www.politsei.ee/ kodulehel asuva lingi kaudu (taotlus uute sertifikaatide väljastamiseks), mille siis allkirjastate oma ID-kaardiga.
  • Veenduge, et Teie internetipanga kasutajatunnuse kontaktandmetes on märgitud sama mobiilinumber, millele M-ID teenused tellisite!
  • Lisainfot Mobiil-ID ja ID-Kaardi leheküljel.
Eestisisesed maksed - Eurodes
Internetipangas
Kuutasuta pakett

Internetipangas
Kuutasuga pakett1

Paketitasu - igakuine haldustasu

Haldustasu alla 20-aastasele isikule

Tasuta

Tasuta

1,28 €**

Tasuta

Väljaminevad maksed
Eestisisene makse teise panka 0,38 €*

Tasuta

Eestisisene kiirmakse teise panka 3,20 € 3,20 €
Pangasisene makse (sõltumata valuutast) Tasuta Tasuta
Laekuvad maksed Tasuta Tasuta

1. Kuutasuga paketi puhul on siseriiklikud maksed Nordea internetipangas piiramatus koguses tasuta. Tasuda tuleb vaid igakuist  haldustasu.

* hinnasoodustus 25% hõbe- ja 50% kuldkliendile

** hinnasoodustus 25% hõbe- ja check in, 50% kuldkliendile

Kui olete kaotanud oma internetipanga koodid, soovite blokeerida oma deebet- või krediitkaarti või Teil on mingi muu küsimus, siis võtke meiega ühendust allolevatel kontaktidel:

  • Erakliendi infotelefonil 1772
  • Ärikliendi infotelefonil 1773
  • Välismaalt helistades +372 6 283 300
ShadowShadowShadow

Soovitused ja nõuanded

Soovitused ja nõuanded
Mobiil-ID on turvaline ja mugav Lugege lähemalt..