Nordea Platinum

Nordea Platinum krediitkaart tähendab Teie jaoks kõrgklassi teenindust, murevaba reisikindlustust, mugavust lennujaamade äriklassi ootesaalides ning mitmeid muid soodustusi. Nordea Platinum omanikuna olete alati ja kõikjal teretulnud.
 
  • Nordea Platinum omanikuna naudite alati parimat teenindust ja väärilist tähelepanu ning saate ostude eest tasuda rohkem kui 24 miljonis müügikohas üle maailma.
  • Platinum krediitkaardiga kaasnev Priority Pass´i liikmekaart võimaldab ligipääsu rohkem kui 600 lennujaama VIP-ootesaali üle maailma.
  • Kaardiga kaasneb Teile ja Teiega koos reisivatele pereliikmetele laiendatud kindlustuskattega reisikindlustus.
  • Nordea Platinum krediitkaardil on turu soodsaim intress ning intressivaba periood kuni 55 päeva.

Nordea Platinum krediitkaarti saavad taotleda ainult privaatpanganduse kliendid.

Lisainfo privaatpanganduse kliendihaldurilt või telefonil: +372 628 3010

E-posti aadressil: privaatpangandus@luminor.ee

 
 

Nordea Platinum kaasnevad eelised

 

  • Laiendatud kindlustuskattega reisikindlustus, millega kaasneb ka piiramata summaga ravikindlustuskaitse koos transpordiga kodumaale ja mis kehtib kaardiomanikule ja temaga koos reisivatele pereliikmetele kuni kuni 90 päeva kestvatele reisidele üle maailma.
  • Kaardiga kaasnev Priority Pass´i liikmekaart võimaldab ligipääsu rohkem kui 600 lennujaama VIP-ootesaali üle maailma. Neli esimest visiiti kalendriaastas sisalduvad Platinum kaardi aastamaksu sees. Loe lähemalt.
  • Koostöös reisibürooga CWT Estonia (endine Kaleva Travel) on krediitkaardi Platinum klientidele tagatud eksklusiivne Kaleva Traveli Platinum kliendikaart – see tähendab parimat personaalset reisinõustamist, rikkalikke eripakkumisi ja soodustusi. Kiireks infovahetuseks palume pöörduda spetsiaalsele e-maili aadressile: nordea@kalevatravel.ee
    Lugege lähemalt Platinum kaardi klientide jaoks kohandatud leheküljelt0 - täpsem info reisipakkumiste kui ka kaardisoodustuste kohta, samuti leiab sealt reisinõustajate kontaktid.
  • Kaardil on ka viipemakse funktsionaalsus mis teeb väikeste ostude tegemise veelgi kiiremaks ja mugavamaks.
  • Tasuta sularaha väljavõtt Nordea automaatidest Soomes, Norras, Rootsis, Taanis, Eestis, Lätis, Leedus ja Venemaal.
  • Tasuta sularaha sissemaks Nordea automaatides Eestis. Sularaha sissemakse päevalimiit on automaadis 6 000 eurot
  • Hertz autorendi soodustus. Platinum krediitkaardi omaniku päralt on Hertz autorendi soodustusedPDF üle Euroopa.
  • Paindlikud maksetingimused. Platinum krediitkaardiga kaasneb madalaim intressimäär ja kuni 55-päevane intressivaba periood. Tagasimakse suuruse saab kaardiomanik vabalt valida vahemikus 10% - 100% tasumata arvest. Lisaks on võimalik valida ka tagasimakse kuupäeva vahemikus 5-24 kpv.
  • Eelisjärjekorras teenindamine Liivalaia ja Hobujaama kontoris. Platinum krediitkaardi omanikuna pakume Teile  eelisjärjekorras teenindamist Liivalaia ja Hobujaama kontoris.

 

Tutvuge Nordea Platinum krediitkaardi tingimustegaPDF

Nordea Platinum krediitkaardi tingimused alates 13.01.2018.

Tutvuge Nordea Platinum krediitkaardi krediidi kulukuse määra näitegaPDF.

  • Krediitkaardi taotlemisel valite igakuise kohustusliku tagasimakse osa ning maksepäeva. Kaardi arve koostatakse iga kalendrikuu viimasel tööpäeval.
  • Arve on kättesaadav internetipangas, kus saate ühtlasi ka parima ülevaate kaarditehingutest ning võimalikest tekkinud võlgnevustest. 
  • Kõige mugavam on arveid tasuda otsedebiteerimise teenusega Teie põhikontolt. Vastava teenuse saate aktiveerida kontoris, telefonipangas või saates vastavasisulise palve internetipanga postkastist.
  • Lisaks on võimalik endale sobival ajal ja ulatuses ka ise kaardikontole tagasimakseid teha, et suurendada kontol vabu vahendeid.
  • Krediitkaardi tagasimakse summa suurus ja kuupäev on paindlikud. Näiteks määrates kaardi taotlemisel tagasimakse osaks 50%, tasute maksepäevaks intressivabalt poole tehingutest ning ülejäänud poole ulatuses lükkate tehingute maksmist edasi.
  • Muudatused hakkavad kohe kehtima juhul, kui need saavad tehtud enne arve koostamist ehk enne kuu viimast tööpäeva.
Mis asi on viipemakse?
Viipemakse tähendab ostu eest tasumist ilma pangakaarti makseterminali panemata ja PIN koodi sisestamata.

Milline näeb välja viipemakse võimekusega pangakaart?
Tegemist on tavalise pangakaardiga, kuid teda eristab tähistatus vastava sümboliga.

Kuidas viipemakse funktsiooni aktiveerida või deaktiveerida?
Viipemakse funktsioon aktiveeritakse automaatselt esimese kontaktse PIN tehinguga kas makseterminalis või sularaha automaadis. Kui kaardivaldaja ei soovi siiski viipemakse funktsiooni kasutada, palume kliendil pöörduda panga poole.

Millal saab Eestis viipekaardiga maksma hakata?
Enamus Eesti pankasid hakkab viipe kaarte oma klientidele väljastama 2016.aasta jooksul. 

Kuidas kasutada viipekaarti?
Viipemakse teostamiseks tuleb kaart panna terminali vastu. Ekraanil kuvatakse täiendavaid juhiseid ja infot makse õnnestumise kohta. Kui ostusumma ületab 25 eurot, on vaja sisestada PIN-kood, sõltuvalt makseterminali tüübist võib olla vajalik ka kaardi terminali sisestamine.

Kus saab teha viipemakseid?
Euroopas on enam kui miljon viipemakse võimekusega makseterminali, tänavu avatakse viipemakse tugi ka paljudes Eesti kauplustes, söögikohtades ja mujal. Eesmärgiks on tagada aastaks 2020 viipemaksete  võimekus kõigis kaardimakseid vastuvõtvates seadmetes.

Kas viipekaardid on turvalised?
Viipekaardid on turvatud, kasutades kiibi ja PIN-i tehnoloogiat. Ilma PIN-koodi sisestamata saab Eestis teostada kuni 25-euroseid makseid.

Kas juhul kui ma viibin kassa läheduses või jalutan sellest mööda, võib juhtuda, et maksan soovimatult kellegi teise arve?
Ei, esiteks peab kaart makse tegemiseks olema makseterminalile lähemal kui 3 sentimeetrit. Teiseks tuleb kaarti terminal lähedal hoida kauem kui pool sekundit. Seega on sisuliselt makse teostamiseks vajalik kaardi asetamine terminali vastu, mööda jalutades kogemata makse tegemine võimalik ei ole.

Kas viipekaardi kaotamine või vargus tähendab, et minu teadmata saab teha piiramatult kuni 25-euroseid makseid?
Kuigi viipemakse tegemine võib tunduda väga lihtne, on kaardid kaitstud erinevate turvameetmetega. Peale mitut järjestikku viipemakset nõutakse PIN-koodi sisestamist ja olenevalt terminalist võib-olla ka kaardi sisestamist. Kui Sinu kontaktivaba  kaart läheb kaduma või varastatakse, tuleb teatada panka. Kui klient teatab kaardi kaotamisest kiirelt, pole ta vastutav kaardi väärkasutuse eest. Riikides, kus kontaktivabad kaardid on kasutusele võetud, ei ole täheldatud kaardipettuste arvu kasvu.

Kas ma võin teha topeltmakse, kui mul on mitu viipemakse funktsionaalsusega pangakaarti?
Ei, makseterminalid ei võimalda topeltmakse teostamist. Ka mitte siis, kui nende lähiväljas on korraga rohkem kui üks viipekaart.

Nordea Platinum tagab Teile reisikindlustuse, mis sisaldab laiaulatuslikku kaitset kodust eemal viibides.

Kindlustusandjaks on maailma suurimasse kindlustusgruppi kuuluv AIG Europe Limited, mis teenindab 40 miljonit klienti 160 riigis üle maailma.

Kindlustuskaitse laieneb nii Platinum kaardivaldajale (14-78.a.) kui temaga koos reisivatele pereliikmetele kuni 3 kuud kestvatel reisidel.

Reisikindlustus sisaldab:

  • Ravikindlustus
  • Pagasikindlustus
  • Pagasi hilinemine, kaotus, vargus
  • Väljasõidu (lend ja/või mõni muu ühistransport) hilinemise kaitse
  • Reisile hilinemise kaitse
  • Reisi tühistamise kaitse
  • Reisi katkestamise kaitse

Enne reisile minekut tutvuge reisikindlustuse tingimustega. Lisaküsimuste korral pöörduge oma kliendihalduri poole või kahjukäsitluse infotelefonil 6 867 800 (E-R 9-20, L 9-16).

Kindlustusjuhtumi korral:

  • säilitage kõik kindlustusjuhtumiga seonduvad dokumendid ning kulutusi tõendavad tšekid
  • koju pöördumisel/esimesel võimalusel täitke kahjunõude vorm, lisage kõik asjasse puutuvad dokumendid ning saatke postiga kahjukäsitlusse.

 

Reisihädaabi:
SOS International AS
Kopenhaagen, Taani
Tel +45 7010 5054
Faks +45 7010 5056
E-post sos@sos.dk
(ööpäevaringne teenus)
 
Kohalik kahjukäsitluse kindlustusabi:
AIG Europe Limited
Postkast 7024
14002 Tallinn, Eesti
Tel +372 686 7800
E-post aig@transcom-estonia.ee
Faks +372 673 7242
(E–R 9–20, L 10–16)

 

Kahjujuhtumi korral täitke kahjunõude vorm, lisage kõik seotud dokumendid ning saatke need postiga:
AIG Europe Limited
Postkast 7024
14002 Tallinn, Eesti

Nordea Platinum krediitkaardi reisikindlustuse KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED

Kus kindlustus kehtib? Kas see kehtib kogu maailmas?
  Kes on kindlustatud? Kas ainult mina või minu perekond?
 
Kaks koos reisivat pereliiget (4–5 + n inimest), kellel on krediitkaardid (näit. Platinum ja Business kaardid). Kas erinevate kaartide limiite on võimalik ühendada juhul, kui kulud on suuremad kui ühe kaardi limiit
 
Mida kindlustus katab kui pagas hilineb reisi sihtkohta, tagasi koju või läheb täielikult kaotsi?
 
Keda loetakse pereliikmeks?
 
Pere on koos reisimas ja laps saab reisi kestel 22. aastaseks. Kas kindlustuskaitse lõpeb automaatselt?
 
Kas lapsevanema krediitkaart annab välismaal õppivale ja elavale lapsele aastaks kindlustuskaitse?
 
Milline on kindlustuse ülempiir haiglakulude hüvitamisel?
 
Kuidas kohaldatakse kindlustustingimustes toodud ülempiire? Millised limiidid kehtivad kaardi ja millised koosreisivate pereliikmete suhtes?
 
Kes mind aitab, kui mul tekib reisi kestel oma reisikindlustuse kohta küsimusi? Kes mind nõustab?
 
Kas kindlustus kehtib, kui erakliendi Nordea Platinum krediitkaardi valdaja reisi ja piletite eest tasub tema tööandja? Kui jah, siis millistel juhtudel? Kes on soodustatud isik?
 
 
 

Nordea Platinum  krediitkaardiga kaasneb ostukaitsekindlustus, mis annab kaardiga ostmisel olulise lisaväärtuse.

  • Ostukaitse tagab kõikjal maailmas (ka internetis) õiguse hüvitisele kehtiva Nordea Platinum krediitkaardiga ostetud asjade juhusliku kahju, varguse või röövimise korral eeldusel, et
     -  ostu eest on 100% tasutud selle krediitkaardiga
     -  kindlustatud ese on ostetud uuena
  • Ostukaitse algab kaardiga ostu eest tasumise hetkest ja kehtib 180 päeva.
  • Ostetud esemete minimaalne ostuhind peab olema 100 eurot ja maksimaalne ostuhind 5000 eurot.
Kindlustusandjaks on maailma suurimasse kindlustusgruppi kuuluv AIG Europe Limited, mis teenindab 40 miljonit klienti 160 riigis üle maailma.
Lisaküsimuste korral pöörduge oma kliendihalduri poole või kahjukäsitluse infotelefonil
6 867 800
(E-R 9-20, L 9-16).

Kindlustusjuhtumi korral:

  • säilitage kõik kindlustusjuhtumiga seonduvad dokumendid ning kulutusi tõendavad tšekid
  • koju pöördumisel/esimesel võimalusel täitke kahjunõude vorm, lisage kõik asjasse puutuvad dokumendid ning saatke postiga kahjukäsitlusse.

 

Reisihädaabi:
SOS International AS
Kopenhaagen, Taani
Tel +45 7010 5054
Faks +45 7010 5056
E-post sos@sos.dk
(ööpäevaringne teenus)
 
Kohalik kahjukäsitluse kindlustusabi:
AIG Europe Limited
Postkast 7024
14002 Tallinn, Eesti
Tel +372 686 7800
E-post aig@transcom-estonia.ee
Faks +372 673 7242
(E–R 9–20, L 10–16)

 

Kahjujuhtumi korral täitke Kahjunõude vormPDF, lisage kõik seotud dokumendid ning saatke need postiga:
AIG Europe Limited
Postkast 7024
14002 Tallinn, Eesti
  • Millisel juhul on ostetud kaup kindlustatud?
    Kaup on kindlustatud juhul, kui kauba maksumus on 5000 EUR’i ning selle eest on tasutud kehtiva Nordea Platinum krediitkaardiga. Välistused on täpsustatud kindlustustingimustes.
  • Kui kaua kindlustus kehtib?
    Kindlustus kehtib 180 päeva jooksul peale kauba soetamist.
  • Kas kauba purunemisel kaetakse kauba maksumus täies ulatuses?
    Juhul kui kaupa on võimalik parandada, kaetakse paranduskulud, millest arvutatakse maha omavastutus 50 EUR’i. Juhul kui volitatud parandustööde teostaja väljastab tõendi, mille kohaselt ei ole kaupa võimalik taastada, kaetakse kauba kogu maksumus, millest arvutatakse maha omavastutus 50 EUR’i.
  • Kes nõustab mind kindlustusküsimustes?
    Kindlustuskaitse, -poliisi või sarnaste küsimuste korral aitab Teid kindlustusseltsi klienditeenindus:

    Transcom Eesti OÜ
    Pärnu mnt 160
    11317 Tallinn , Estonia
    Tel + 372 686 7800
    Faks + 372 673 7242

Pangakaart on Teie elektrooniline rahakott. Turvalisuse tagamiseks järgige lihtsaid põhimõtteid:

  • Hoidke kaardi PIN-kood ainult enda teada, mitte kunagi kaardiga koos. PIN-kood on tehingute kinnitamisel Teie elektrooniliseks allkirjaks ning selle salajas hoidmine on väga oluline.
  • Kaardiga tasumisel jälgige, et kaardiga ei lahkuta Teie nägemisulatusest.
  • Ärge jätke oma kaarti järelvalveta.
  • PIN-koodi sisestamisel veenduge, et kolmandad isikud Teie PIN-koodi ei näeks.
  • Kui Teil on kahtlus, et Teie kaart on sattunud kolmandate isikute kätte, teavitage panka ja sulgege kaart viivitamatult.

 

Kui olete kaardi kaotanud, teatage sellest kohe ööpäevaringselt töötaval telefonil 628 3300 (välismaalt helistades +372 628 3300), et kaart sulgeda - nii väldite selle edasist kasutamist võõra inimese poolt.

 
ShadowShadowShadow

Soovitused ja nõuanded

.

Kaarditehingute vaidlustamine

Lugege lähemalt..

Krediitkaart võib olla palju enamat kui vaid maksevahend

Lugege lähemalt..