Lisakinnitus internetipanga maksetele

Internetipangas sooritatavate ja kinnitavate maksete turvalisuse tõstmiseks võib Nordea küsida neile lisakinnitust. Lisakinnitust on võimalik anda läbi SMS kinnituse teenuse või klienditoele helistades.

Klientide varade turvalisuse tagamiseks monitoorib ja kontrollib Nordea kõiki klientide poolt sisestatud makseid. Veendumaks, et klient on ise makse sisestanud ja soovib seda sooritada, võib Nordea turvalisuse huvides paluda kliendil peale maksekorralduse kinnitamist anda maksekorraldusele veel täiendav lisakinnitus telefoni teel.

Lisakinnituse andmine on võimalik, kasutades SMS kinnituse teenust (võimalik aktiveerida internetipangas) või helistades Nordea klienditoe telefonile +372 7101143 (klient peab end koodikaardiga tuvastama).

Lisakinnitust ei küsita kõikide maksete juures. Info selle kohta, et maksekorraldusele on vaja anda lisakinnitus, kuvatakse Teile internetipangas koheselt peale maksekorralduse kinnitamist.

SMSiga lisakinnituse andmiseks tuleb eelnevalt aktiveerida SMS kinnituse teenus. Selleks tuleb valida internetipangas ülemiselt menüüribalt „Mobiiliteenused“ ja SMS kinnituse teenus. Palun kontrollige sama menüüjaotuse all üle oma mobiiltelefoninumber, kuna just sellele numbrile hakkavad Teile saabuma maksete kinnitussõnumid.

Eesti mobiilioperaatorite – Telia, Elisa, Tele2 – klientidele on Eesti mobiilivõrkudes SMS kinnitussõnumite vastuvõtmine ja saatmine tasuta.

 

Nordea klienditoe telefonile +372 7101143 helistamisega lisakinnituse andmisel peate end koodikaarti kasutades tuvastama. Koodikaardi puudumisel on see võimalik saada lähimast Nordea kontorist.

Nordea klienditoe telefonile helistamisel kehtib tavatariif.

Kõige mugavam on anda maksetele lisakinnitusi SMSi teel.

SMSiga lisakinnituse andmiseks tuleb eelnevalt aktiveerida SMS kinnituse teenus. Selleks tuleb valida internetipangas ülemiselt menüüribalt „Mobiiliteenused“ ja SMS kinnituse teenus. Palun kontrollige sama menüüjaotuse all üle oma mobiiltelefoninumber, kuna just sellele numbrile hakkavad Teile saabuma maksete kinnitussõnumid.

Eesti mobiilioperaatorite – Telia, Elisa, Tele2 – klientidele on Eesti mobiilivõrkudes SMS kinnitussõnumite vastuvõtmine ja saatmine tasuta.

Kuidas maksete lisakinnitus toimib?

Kuidas lisakinnituse andmine käib?

Kuidas saan aktiveerida maksete lisakinnituse?

Millistele maksetele küsib pank lisakinnitust?

Esmakordne lisakinnituse andmine SMSiga: Kas ma saan lisakinnitust vajava makse kinnitada kohe pärast SMS kinnituse teenuse aktiveerimist?

Mul ei ole mobiiltelefoni ja ma ei soovi seda ka soetada. Kuidas saan anda maksetele lisakinnitust?

Miks pean klienditoe numbrile helistades identifitseerima end Nordea internetipanga koodikaardiga?

Kuidas toimib SMS kinnituse teenus?

Esmakordne lisakinnituse andmine SMSiga: Kas ma saan lisakinnitust vajava makse kinnitada kohe pärast SMS kinnituse teenuse aktiveerimist?

Kas kinnitussõnum saabub mu telefonile automaatselt?

Kas Nordea saadab kinnitussõnumi igale maksele, mis vajab lisakinnitust?

Kui kiiresti pean makse kinnitussõnumile vastuse saatma?

Millistelt numbritelt võivad Nordea kinnitussõnumid saabuda?

Mis juhtub siis, kui vastan kinnitussõnumile valesti, näiteks ’B’. Kas teenus annab mulle teada valesti vastatud sõnumist?

Kui kogemata kustutan kinnitussõnumi. Kuidas saan uue sõnumi, mida SMS iga kinnitada?

Kui olen suunanud oma kõned teisele telefonile, kas minu kinnitussõnumid saabuvad sellele telefonile?

Kuidas peaksin käituma, kui minu telefon toetab kahte sim-kaarti?

Millisele numbrile Nordea kinnitussõnumeid saadab?

Kuidas on Nordeal minu mobiiltelefoni number või pean selle ise sisestama?

Kuidas pean toimima, kui muudan oma mobiilinumbrit?

Kas SMS kinnituse teenus on tasuline?

Kas SMS kinnituse teenus maksab mulle midagi?

Kui kasutan Eestis olles välismaa numbrit, kas see maksab mulle midagi?

Kas SMS kinnituse teenus töötab ka välismaal ja kas see maksab mulle midagi?

Kas saan SMS kinnituse teenust aktiveerida ka mobiilipangas?

Kas SMS kinnituse teenust on võimalik aktiveerida ka läbi mobiilipanga?

Kas läbi mobiilipanga on võimalik uut mobiiltelefoni numbrit sisestada või muuta?

ShadowShadowShadow

Soovitused ja nõuanded

Soovitused ja nõuanded
Mobiil-ID on turvaline ja mugav Lugege lähemalt..