Telefonipank

Nordea Telefonipanga kasutajana on Teie igapäevased pangateenused alati vaid telefonikõne kaugusel!
  • Telefonipanga kasutajana saate kiiresti ja paindlikult teostada erinevaid vajalikke pangatehinguid.
  • Võimalusterohke Telefonipank võimaldab muu hulgas ka avada uusi kontosid ning esitada pangakaartide taotlusi.
  • Telefonipank pakub alati operatiivset infot kõigest vajalikust: Teie konto saldost valuutakurssideni.
  • Telefonipanka on mugav kasutada: kasutaja tuvastatakse internetipanga kasutajatunnuse ja koodikaardi, koodirakenduse või digivõtme koodide abil.

Telefonipanga kasutamine võimaldab Teil

  • saada informatsiooni oma konto saldode ja tehingute kohta
  • saada teavet pangatoodete, teenuste ja valuutakursside kohta
  • sooritada tavamakseid
  • sooritada valuutamakseid
  • konverteerida valuutasid oma kontode vahel
  • avada uusi kontosid
  • sõlmida, muuta ja lõpetada püsimaksekorraldusi ja otsekorraldusi
  • avada hoiuseid
  • esitada pangakaartide taotluseid
  • muuta olemasolevaid kaardilimiite
  • broneerida sularahasummasid kontorist väljavõtmiseks (suuremate summade ning haruldasemate valuutade korral)

 

  • Telefonipangas saab sooritada pangatehinguid tööpäeviti kell 08:00-21:00, laupäeval 09:00-19:00 ning pühapäeval 09:00-19:00 telefonil 6 283 300 (välismaalt helistades +372 6 283 300).
  • Tutvuge telefoni- ja internetipanga tingimustega (uued tingimused hakkavad kehtima al. 01.2017)

NB! Alates 1. veebruarist 2017 muutub Nordea panga ja liisingu hinnakiri. Tutvuge uute hinnakirjadega.

Telefonipanga hinnakirja leiate maksete jaotuses.
  • Telefonipanga lepingu saate sõlmida igas Nordea Panga kontoris või internetipangas0.
  • Telefonipangas saab sooritada pangatehinguid tööpäeviti kell 08:00-21:00, laupäeval 09:00-19:00 ning pühapäeval 09:00-19:00 telefonil  6 283 300 (välismaalt helistades +372 6 283 300)

 

ShadowShadowShadow

Soovitused ja nõuanded

Soovitused ja nõuanded
Mobiil-ID on turvaline ja mugav Lugege lähemalt..