Kaarditehingute vaidlustamine

Millal võin esitada avalduse kaarditehingute vaidlustamiseks?

Kaarditehingute vaidlustamise avalduse võite Nordeale esitada, kui:

  • avastate kontoväljavõttel kaarditehinguid ja/või raha väljavõtte sularahaautomaadist, mida Te ei ole teinud
  • tasu Teie kaarditehingu eest on sisse nõutud topelt
  • Te ei ole saanud kaardiga tellitud kaupu või teenuseid
  • müüjalt saadud toode on puudustega
  • sularahaautomaat ei väljastanud raha, aga kontolt on summa debiteeritud
  • sularaha sissemakse automaat võttis raha ära kuid summa Teie kontole ei laekunud
Püüdke esmalt lahendada probleem, pöördudes otse kaupmehe/teenusepakkuja poole

Tekkinud probleemi lahendamiseks pöörduge kõigepealt müüja poole, kui tehingu vaidlustamise põhjuseks on temapoolne lepingutingimuste rikkumine:

  • nt tasu kaarditehingu eest on sisse nõutud topelt,
  • Te ei ole saanud tellitud toodet või
  • toode ei vasta Teie tellimusele
  • kui tehing on tühistatud, aga kaupmees/teenusepakkuja ei ole raha tagastanud

Tasub teada, et:

  • autorendifirmadel on õigus tankimise eest maksmata summad ja liiklustrahvid tagantjärele sisse nõuda.
  • hotellidel on õigus maksmata jäänud minibaariostud tagantjärele sisse nõuda. Samuti võivad internetis tehtavad hotellibroneeringud olla tühistamisõiguseta ja hotellil on sellest tulenevalt õigus nn mitte ilmumise ehk no-show-maksuna sisse nõuda ühe hotelliöö hind.

Esitage kaarditehingu vaidlustuse avaldus Nordeale, kui Te ei suuda probleemi müüja poole pöördudes lahendada. Lisage kaarditehingu vaidlustuse avaldusele koopia toimunud kirjavahetusest kaupmehe/teenusepakkujaga (nt hotellitoa broneeringu tühistamisel saadud number).

Kaarditehingu vaidlustamise avalduse täitmine

Kui olete avastanud oma kontoväljavõttelt kontrollimist vajavaid toiminguid ja kui Te ei jõua kaupmehe/teenusepakkujaga kokkuleppele, täitke kaarditehingu vaidlustamise avalduse vormPDF ja tooge see lähimasse Nordea panga kontorisse.

Kaarditehingu vaidlustamise positiivseks lahendamiseks on tähtis, et saame Teilt piisavalt teavet juhtunu kohta.

  • Täitke taotlusvorm hoolikalt. Sellel peavad olema kaardiomaniku andmed ja allkiri.
  • Kui Teie kaart on varastatud või seda on väärkasutatud, esitage avaldus politseile. Lisage politseile esitatud avalduse koopia kaarditehingu vaidlustuse avaldusele.
  • Kirjeldage toimunut taotlusvormi punktis „Sündmuste kirjeldus“.
  • Lisage taotlusvormile koopiad kogu Teie valduses olevast materjalist, mis võib tõendada Teie vaidlustuse õiguspärasust. Näiteks koopia kaupmehe/teenusepakkuja ja Teie vahelisest kirjavahetusest, tellimuse kinnitusest, kviitungist või politseile esitatud avaldusest.
  • Tehke ka endale koopia kaarditehingu vaidlustuse avaldusest ja selle lisadest.
Vastavalt rahvusvahelistele tagasinõuete reeglitele võtab kodumaise kaarditehingu tagasinõude protsess aega 30 päeva ja välismaise kaarditehingu tagasinõude protsess kuni 65 päeva alates avalduse esitamisest.

Tutvuge põhjalikult Nordea pangakaardi tingimustega, seejuures punktiga „Kaarditehingu vaidlustamine“ ning küsige vajadusel lisateavet Nordea klienditoest telefonil 6 283 300.

Nordea kaardikasutajal on nüüd võimalus võita 7 iPhone7 mobiiltelefoni!


Osalemiseks pole tarvis teha muud, kui maksta ükskõik millise Nordea eraisiku pangakaardiga vähemalt 7 korda nädalas.

Tutvuge Nordea pangakaartide valikuga:   krediitkaardid, deebetkaardidpartnerkaardid.
Nüüd ka uus viipemakse kaart http://viipekaart.nordea.ee/ee

 
Igal nädalal 7. novembrist kuni 25. detsembrini Nordea pangakaardiga 7 ostu sooritanud klientide hulgast loositakse välja üks iPhone7 mobiiltelefoni võitja. Arvesse lähevad nii poes kui ka veebi kaudu pangakaardiga sooritatud ostud. Aktiivsel kaardikasutajal on võimalus võita igal loosimisel!

Kampaania kestab: 07.11.2016-25.12.2016.


Tutvuge kampaania tingimustega!PDF
Kõigi osalejate vahel loositakse seitsme järjestikuse nädala jooksul kokku seitsmel loosimisel igakordselt välja 1 iPhone7 mobiiltelefon väärtusega 759 eurot – kokku 7 mobiilitelefoni. Loosimised toimuvad järgmistel kuupäevadel: 17. november 2016, 24. november 2016, 1. detsember 2016, 8. detsember 2016, 15. detsember 2016, 22. detsember 2016, 29. detsember 2016.

Võitjatega võetakse personaalselt ühendust telefoni või e-posti teel (NB! Soovitame Teil üle kontrollida ka oma kontaktandmed! Kõige mugavamalt saate seda teha internetipangas, parempoolne ülemine menüü „Seaded“, aga ka igas Nordea pangakontoris).


Lisainfo panga klienditoe telefonil 628 3300 või eesti@nordea.com
    

Nordea Gold

on vaba tagasimaksega krediitkaart, millega tuleb tasuta kaasa reisikindlustus kogu perele ja ostukaitsekindlustus ostudele kuni 2000€

Rohkem infot    |   Täida taotlus

Nordea Credit

krediitkaardil saab vastavalt hetkevajadustele muuta püsimakse suurust ja tagasimakse kuupäeva.

Rohkem infot    |   Täida taotlus

Nordea Platinum

sisaldab reisikindlustust kogu perele ja ostukaitsekindlustust, soodushinnaga äriklassi ootesaalide kasutamist jmt.

Rohkem infot    |   Küsige lisa taotlemise kohta

 

Nordea Debit

mugav maksekaart, millega saate teha tavalisi kaardimakseid nii poes kui internetis, kiireid viipemakseid ja välja võtta sularaha.

Rohkem infot    |   Täida taotlus

Nordea pildikaart

Unikaalse kujundusega pangakaart enda valitud meelepärase või olulise pildiga.

 Rohkem infot    |   Täida taotlus

    

Pins Mastercard

Selle krediitkaardiga teenite boonuspunkte reisimisel ja sisseoste tehes.

Rohkem infot    |   Täida taotlus

Stockmann Mastercard

Selle krediitkaardiga kaasnevad Stockmanni püsikliendi soodustused koos rahvusvahelise krediitkaardi omadustega.  

Rohkem infot    |   Täida taotlus

Finnair Plus Mastercard

Finnair Plus MC on vaba tagasimaksega rahvusvaheline krediitkaart, mis on mõeldud just Finnair Plus liikmetele. Iga Finnair Plus krediitkaardiga kulutatud 1 euro eest teenite 1 Finnair Plus preemiapunkti.

Rohkem infot    |   Täida taotlus

ShadowShadowShadow

Soovitused ja nõuanded

.
Kaartide kasutamise turvalisus Lugege lähemalt..

Kaarditehingute vaidlustamine

Lugege lähemalt..

Krediitkaart võib olla palju enamat kui vaid maksevahend

Lugege lähemalt..