Nordea Debit

Nordea Debit omab kõiki maksekaardi omadusi ja võimalusi.

Kaart on aktsepteeritud maksevahend miljonites ostukohtades üle maailma ja võimaldab kiiret ligipääsu arveldusarvel olevatele vahenditele. Kaardiga saab maksta nii poes kui internetis ja samuti välja võtta sularaha. Nordea Debit kaardil on ka viipemakse funktsionaalsus mis teeb väikeste ostude tegemise veelgi kiiremaks ja mugavamaks.

Suured ostud on kaitstud Ostukaitse kindlustusega.

  • Nordea Debit kaart on aktsepteeritav maksevahend nii poes kui internetikeskkonnas üle kogu maailma. Kaarti on mugav ja lihtne kasutada.
  • Maksta saab kõigis MaesterCardi  logoga tähistatud ettevõtetes ja asutustes.
  • Internetiostud on turvaliselt kaitstud MasterCard SecureCode teenusega.
  • Kaardiga saad broneerida hotelli, rentida autot ja tellida lennupileteid.
  • Kaardiga saab teha ka mugavaid ja kiireid viipemakseid.
  • Kaardiga kaasasoleva Ostukaitsekindlustusega on kindlustatud sinu suuremad ostud.
  • Kaardiga saab pangaautomaadist sularaha välja võtta nii Eestis kui välismaal.
  • Nordea automaatidest on sularaha väljavõtt tasuta.
  • Nordea automaatides Eestis saab sularaha tasuta ka sisse maksta.
  • Kontojäägi vaatamise võimalus.
  • Nordea automaatides Eestis on võimalus vahetada kaardi PIN koodi.
  • Põhikaardiga saab siduda piiramatu koguse lisakaarte oma pereliikmetele ja lastele alates 6’st eluaastast.
  • Võimalus kaunistada oma pangakaart just Teile meeldiva või olulise pildiga.
  • Kaarditehinguid saate jälgida Nordea internetipangas.
  • Kaart kehtib 3 aastat ja uueneva kaardi võite tellida ka koju.
Tutvuge Nordea Debit täpsete lepingu tingimustegaPDF.

Nordea Debit kaardiga kaasneb ostukaitsekindlustus, mis annab kaardiga ostmisel olulise lisaväärtuse.

  • Ostukaitse tagab kõikjal maailmas (ka internetis) õiguse hüvitisele kehtiva Nordea Debit kaardiga ostetud asjade juhusliku kahju, varguse või röövimise korral eeldusel, et
      -  ostu eest on 100% tasutud selle krediitkaardiga
      -  kindlustatud ese on ostetud uuena
  • Ostukaitse algab kaardiga ostu eest tasumise hetkest ja kehtib 60 päeva.
  • Ostetud esemete minimaalne ostuhind peab olema 100 eurot ja maksimaalne ostuhind 2000 eurot.

Kindlustusandjaks on maailma suurimasse kindlustusgruppi kuuluv AIG Europe Limited, mis teenindab 40 miljonit klienti 160 riigis üle maailma.

Lisaküsimuste korral pöörduge oma kliendihalduri poole või kahjukäsitluse infotelefonil
6 867 800
(E-R 9-20, L 9-16).

Kindlustusjuhtumi korral:

  • säilitage kõik kindlustusjuhtumiga seonduvad dokumendid ning kulutusi tõendavad tšekid
  • koju pöördumisel/esimesel võimalusel täitke kahjunõude vorm, lisage kõik asjasse puutuvad dokumendid ning saatke postiga kahjukäsitlusse.

 

Reisihädaabi:
SOS International AS
Kopenhaagen, Taani
Tel +45 7010 5054
Faks +45 7010 5056
E-post sos@sos.dk
(ööpäevaringne teenus)
 
Kohalik kahjukäsitluse kindlustusabi:
AIG Europe Limited
Postkast 7024
14002 Tallinn, Eesti
Tel +372 686 7800
E-post aig@transcom-estonia.ee
Faks +372 673 7242
(E–R 9–20, L 10–16)

 

Kahjujuhtumi korral täitke Kahjunõude vormPDF, lisage kõik seotud dokumendid ning saatke need postiga:
AIG Europe Limited
Postkast 7024
14002 Tallinn, Eesti
  • Millisel juhul on ostetud kaup kindlustatud?
    Kaup on kindlustatud juhul, kui kauba maksumus on 100-2000 EUR’i  (Platinum kaardi puhul on maksimum kauba maksumus 5000 EUR’i) ning selle eest on tasutud kehtiva Nordea Debit, Nordea Gold, Nordea Credit või Nordea Platinum krediitkaardiga. Välistused on täpsustatud kindlustustingimustes.
  • Kui kaua kindlustus kehtib?
    Kindlustus kehtib 60 päeva jooksul peale kauba soetamist.
  • Kas kauba purunemisel kaetakse kauba maksumus täies ulatuses?
    Juhul kui kaupa on võimalik parandada, kaetakse paranduskulud, millest arvutatakse maha omavastutus 50.-EUR’i. Juhul kui volitatud parandustööde teostaja väljastab tõendi, mille kohaselt ei ole kaupa võimalik taastada, kaetakse kauba kogu maksumus, millest arvutatakse maha omavastutus 50.-EUR’i.
  • Kes nõustab mind kindlustusküsimustes?
    Kindlustuskaitse, -poliisi või sarnaste küsimuste korral aitab Teid kindlustusseltsi klienditeenindus:

    Transcom Eesti OÜ
    Pärnu mnt 160
    11317 Tallinn , Estonia
    Tel + 372 686 7800
    Faks + 372 673 7242
Mis asi on viipemakse?
Viipemakse tähendab ostu eest tasumist ilma pangakaarti makseterminali panemata ja PIN koodi sisestamata.

Milline näeb välja viipemakse võimekusega pangakaart?
Tegemist on tavalise pangakaardiga, kuid teda eristab tähistatus vastava sümboliga.

Kuidas viipemakse funktsiooni aktiveerida või deaktiveerida?
Viipemakse funktsioon aktiveeritakse automaatselt esimese kontaktse PIN tehinguga kas makseterminalis või sularaha automaadis. Kui kaardivaldaja ei soovi siiski viipemakse funktsiooni kasutada, palume kliendil pöörduda panga poole.

Millal saab Eestis viipekaardiga maksma hakata?
Enamus Eesti pankasid hakkab viipe kaarte oma klientidele väljastama 2016.aasta jooksul.  Kuidas kasutada viipekaarti?
Viipemakse teostamiseks tuleb kaart panna terminali vastu. Ekraanil kuvatakse täiendavaid juhiseid ja infot makse õnnestumise kohta. Kui ostusumma ületab 10 eurot, on vaja sisestada PIN-kood, sõltuvalt makseterminali tüübist võib olla vajalik ka kaardi terminali sisestamine.

Kus saab teha viipemakseid?
Euroopas on enam kui miljon viipemakse võimekusega makseterminali, tänavu avatakse viipemakse tugi ka paljudes Eesti kauplustes, söögikohtades ja mujal. Eesmärgiks on tagada aastaks 2020 viipemaksete  võimekus kõigis kaardimakseid vastuvõtvates seadmetes.

Kas viipekaardid on turvalised?
Viipekaardid on turvatud, kasutades kiibi ja PIN-i tehnoloogiat. Ilma PIN koodi sisestamata saab Eestis teostada kuni 10-euroseid makseid.

Kas juhul kui ma viibin kassa läheduses või jalutan sellest mööda, võib juhtuda, et maksan soovimatult kellegi teise arve?
Ei, esiteks peab kaart makse tegemiseks olema makseterminalile lähemal kui 3 sentimeetrit. Teiseks tuleb kaarti terminal lähedal hoida kauem kui pool sekundit. Seega on sisuliselt makse teostamiseks vajalik kaardi asetamine terminali vastu, mööda jalutades kogemata makse tegemine võimalik ei ole.

Kas viipekaardi kaotamine või vargus tähendab, et minu teadmata saab teha piiramatult kuni 10-euroseid makseid?
Kuigi viipemakse tegemine võib tunduda väga lihtne, on kaardid kaitstud erinevate turvameetmetega. Peale mitut järjestikku viipemakset nõutakse PIN koodi sisestamist ja olenevalt terminalist võib-olla ka kaardi sisestamist. Kui Sinu kontaktivaba  kaart läheb kaduma või varastatakse, tuleb teatada panka. Kui klient teatab kaardi kaotamisest kiirelt, pole ta vastutav kaardi väärkasutuse eest. Riikides, kus kontaktivabad kaardid on kasutusele võetud, ei ole täheldatud kaardipettuste arvu kasvu.

Kas ma võin teha topeltmakse, kui mul on mitu viipemakse funktsionaalsusega pangakaarti?Ei, makseterminalid ei võimalda topeltmakse teostamist. Ka mitte siis, kui nende lähiväljas on korraga rohkem kui üks viipekaart.

NB! Alates 1. veebruarist 2017 muutub Nordea panga ja liisingu hinnakiri. Tutvuge uute hinnakirjadega.

Nordea Debit deebetkaart
Igakuine haldustasu 1.20 € 3
Igakuine haldustasu alla 20-aastasele ja üle 60-aastasele iskule (60 k.a) Põhikaart tasuta
Sularahatehingud
Sularaha väljavõtmine Nordea automaatidest Eestis, Lätis, Leedus, Soomes, Rootsis, Norras, Taanis ja Venemaal Tasuta
Sularaha väljavõtmine teiste pankade automaatidest Eestis 1.30 €
Sularaha väljavõtmine teiste pankade automaatidest välismaal (käibel EUR)  2 1.30 €
Sularaha väljavõtmine teiste pankade automaatidest välismaal 1.95 € + 2.5% tehingu summast
Sularaha väljavõtmine pangakontorist (välja arvatud Nordea kontoritest Eestis) 1.95 € + 2.5% tehingu summast
Sularaha sissemakse Nordea sularahaautomaadis Eestis 1 Tasuta
Muud pangakaartidega seotud teenustasud (kehtivad kõikide kaarditüüpide suhtes)
Kaardi asendamistasu 2 €
Kaardi pikendamine Tasuta
Kaardi sulgemine Tasuta
PIN-koodi asendamine 1 €
Pangakaardi / PIN koodi tellimine kiirkorras 35 €
Kaardi 24h kasutuslimiitide muutmine kontoris ja telefonipangas 1,50 €
Konverteerimistasu välisvaluutas tehtud kaarditehingu eest 2% summast
Vaidlustatud tehingu kviitungi koopia tellimine tehingust Eestis või välismaal*** 6 €
Alusetu tagasinõue tehingust Eestis või välismaal*** 6 €
Saldopäring teiste pankade automaatidest 0,35 €
Leppetrahv suletud või blokeeritud kaardi kasutamise eest 65 €

*** Välismaal tehtud kaarditehingu vaidlustamisel võivad lisanduda välispankade kulud.
1 Kaardipõhine sularaha sissemakse päevalimiit 6000.- €
2 Euroopa Liidu riigid, kus on käibel euro (EUR).
3 Kuu hooldustasu ei võeta, kui kaardiga on sooritatud ostutehinguid vähemalt 600 euro eest kuus

Pangakaart on Teie elektrooniline rahakott. Turvalisuse tagamiseks järgige lihtsaid põhimõtteid:

  • Hoidke kaardi PIN-kood ainult enda teada, mitte kunagi kaardiga koos. PIN-kood on tehingute kinnitamisel Teie elektrooniliseks allkirjaks ning selle salajas hoidmine on väga oluline.
  • Kaardiga tasumisel jälgige, et kaardiga ei lahkuta Teie nägemisulatusest.
  • Ärge jätke oma kaarti järelvalveta.
  • PIN-koodi sisestamisel veenduge, et kolmandad isikud Teie PIN-koodi ei näeks.
  • Kui Teil on kahtlus, et Teie kaart on sattunud kolmandate isikute kätte, teavitage panka ja sulgege kaart viivitamatult.

 

Kui olete kaardi kaotanud, teatage sellest kohe ööpäevaringselt töötaval telefonil 628 3300 (välismaalt helistades +372 6283300), et kaart sulgeda - nii väldite selle edasist kasutamist võõra inimese poolt.

ShadowShadowShadow

Soovitused ja nõuanded

.
Kaartide kasutamise turvalisus Lugege lähemalt..

Kaarditehingute vaidlustamine

Lugege lähemalt..

Krediitkaart võib olla palju enamat kui vaid maksevahend

Lugege lähemalt..