Pronksklient

Pronkskliendi tase on kliendiprogrammi kõige esimene tase. Usaldades oma pangaasjad täielikult meie hoolde, avaneb Teile edaspidi võimalus liikuda automaatselt hõbe- või kuldkliendi tasemele.
NB! Alates 1. veebruarist 2017 muutuvad kliendiprogrammi tingimused. Tutvuge uute tingimustega.

Pronkskliendina kehtib Teile tavahinnakiri. Teie pangateenuste kasutusaktiivsuse tõustes hoolitseme aga kindlasti selle eest, et liiguksite automaatselt edasi hõbe- või kuldkliendi tasemele.

Koondades kõigi oma pereliikmete pangatoimingud Nordeasse, arvestame kõigi pereliikmete kasutusaktiivsust ning sellisel juhul saavad eelistest osa lisaks Teile ka Teie pereliikmed.

Pronkskliendi tase on kliendiprogrammi kõige esimene tase. Nordea pangas kliendisuhet avades saab Teist koheselt pronksklient. Usaldades oma ja/või oma pere pangaasjad täielikult meie hoolde, avaneb Teile edaspidi võimalus liikuda automaatselt hõbe- või kuldkliendi tasemele.

Kõigil arvelduskonto avanud üle 20-aastastel klientidel on automaatselt Nordea kliendiprogrammi esimene tase ehk pronkskliendi tase. 20-26-aastased kliendid liidetakse aga kliendiprogrammi raames check-in noortepaketiga. Lähtuvalt pangateenuste kasutusaktiivsusest võib 20-26- aastane noor saada ka hõbe- või kuldkliendiks.

Ühelt tasemelt teisele liikumine toimub automaatselt vastavalt sellele, kuidas muutub Teie ja Teie pere aktiivsus Nordea pangateenuste kasutamisel. Arvestatakse laekumisi arvelduskontole ning säästmis- ja investeerimistoodete kogusummat.

Kõrgemasse kliendigruppi üleviimine

  • Kõrgemale tasemele jõuate, kui täidate uue taseme tingimused kahel järjestikusel kuul.

Madalamasse kliendigruppi üleviimine

  • Teie klienditase langeb, kui kehtiva taseme tingimused jäävad täitmata kuue järjestikuse kuu jooksul.

Nordea kliendiprogrammis lähtutakse säästmis- ja investeerimistoodete kogumahu kindlaksmääramisel:

  • arvelduskonto keskmisest kuusaldost
  • investeerimiskonto keskmisest kuusaldost
  • tähtajalise hoiuse, kogumishoiuse ja lastehoiuse keskmisest kuusaldost
  • reservhoiuse keskmisest kuusaldost
  • Nordea investeerimisfondide osakute väärtusest nende turuhinnas kuu lõpu seisuga
  • Nordea III samba pensionifondi osakute puhasväärtusest kuu lõpu seisuga
  • üksikinstrumentide (aktsiad, investeerimisfondid) väärtusest kuu lõpu seisuga
  • indeksvõlakirjade kuulõpu saldost

Toodetena lähevad kliendiprogrammis kliendigrupi taseme hindamisel arvesse:

Igapäevapanganduse valdkonnas:

  • Interneti- ja/või telefonipank
  • Deebetkaart
  • Krediitkaart
  • Püsikorraldus
  • E-arve püsimakse teenus

Säästmise, investeerimise ja pensioni valdkonnas:

  • Tähtajaline hoius
  • Kogumishoius
  • Lastehoius
  • Reservhoius
  • Nordea investeerimisfondide osakud
  • Indeksvõlakirjad
  • Nordea Pensions Estonia III samba pensionifondi osakud
  • Üksikinstrumendid (aktsiad, investeerimisfondi osakud)

Laenu ja liisingu valdkonnas:

  • Eluasemelaen
  • Reservlaen
  • Remondilaen
  • Ideelaen
  • Tarbimislaen
  • Hariduslaen
  • Riiklikult tagatud õppelaen
  • Arvelduskrediit
  • Nordea Finance Estonia autoliising

Kindlustuse valdkonnas:

  • Nordea kodukindlustus
  • Nordea laenukindlustus
  • Pronkskliendile kehtib Nordea tavahinnakiri.
  • Kanname hoolt, et Teie kasutusaktiivsuse suurenedes liigute automaatselt hõbe- või kuldkliendi tasemele ning Teie käsutuses on antud tasemele vastavad soodustused.
  • Meie kliendiprogrammis on võimalik osaleda koos pereliikmetega. Sellisel juhul arvestame automaatselt kõigi pereliikmete kasutusaktiivsust ning järgmisele tasemele jõudes laienevad ka kõik soodustused kogu Teie perele.
  • Vaadake lähemalt hõbe- või kuldkliendiks saamise tingimusi.
ShadowShadowShadow

Soovitused ja nõuanded

Soovitused ja nõuanded

Täna heidame pilgu ühele Nordeas toimunud nõustamisele

Lugege lähemalt..

Finantsotsused tuleb teha targalt ja läbimõeldult

Lugege lähemalt..